måndag 1 februari 2010

Söndag ?

Nä, det är ju faktiskt måndag idag, även om det inte känns så. Runt 19.00 går mitt tåg till skolan. annas tåg var inställt imorse, så från malmö ut till skolan har vi sällskap. Mycket trevligt :)

Började måla på min byrå idag, blev himla fint :)
Kommer bli skönt när den väl kommer på plats, tanken är att den ska vara klar innan sportlovet, det borde inte vara så svårt, men vi får se.

Ska bli skönt att komma hemifrån, mitt rum ser fortfarande ut som "kom och hjälp mig att dö" som pappa hade sagt. Men jag orkar inte, och jag hoppas att mamma inte heller gör det, för då blir det kaos i bygget vill jag lova.

nu måste jag fixa det sista så att allt är klart tills det är dags att åka till skolan.
Ha en bra vecka alla
1 februari, tokigt, mycket tokigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar