söndag 14 februari 2010

såld

okej, jag är helt såld, men folk kunde väl inte tro något annat. Med tanke på vad jag känner för Twilight så var det kanske inte så konstigt att jag gillar detta.
Serien jag snackar om är vampire diaries, självklart tänker många.
Men varför inte. Jag sitter hos bror, vågade inte kolla själv så han fick vara med och se det med mig. Han var väl kanske inte lika förtjust som jag, haha, men snäll som han är satt han och kollade med mig i 80 min. Söta snälla storebror :)

Nu ska jag gå hem, är trött som tusan så ska sova. Imorgon blir det plugga, blev inte ngt av det idag. Usch, jag vill inte tillbaka till skolan. Det är mycket trevligare här hemma. fyra dagar till i skolan sen är det lov. Så får leva på det :)

Sov gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar