lördag 6 februari 2010

En vanlig mysig lördag

Började med att åka till jobbet. Sixten var om möjligt ännu sötare än vanligt :)
de hade besök av en kompis och hans 4 åriga son. Så jag vart barnvakt till två. Viken var chill faktiskt. 4-åringen var väldigt snackig, busig men snäll.

Slutade vid 13:00 och mamma kom och hämtade mig :)
Sen idag har jag gjort en paj, ananaspaj faktiskt, blev himla god. Bror och hans två kompisar fick varsin bit de med.

Sen resten av dagen har jag pysslat faktiskt. Har gjort en almanacka, den är dock inte riktigt klar ännu, men mamma ville ha tillbaka sitt köksbord (a) så jag fick snällt städa och fortsätta imorgon.

Nu ska jag krypa till kojs, vaknade redan halv sju idag, fast att jag inte behövde iväg förens 10 i 10
nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar