söndag 10 januari 2010

jobbig natt

Låg vaken till ungefär halv två tror jag, jag gillar inte när det blåser, det är läskigt, kunde inte sova. Men somnade till slut.
Mina katter hatar när det blåser, men de älskar att vara ute, så fort de vill gå ut går de antingen till dörren eller så ser de till att de får ens uppmärksamhet och sen springer de till dörren så fort man reser på sig.
De förstår dock inte att det är samma väder på framsidan som på baksidan. Så jag har sprungit mellan framsidan och baksidan från klockan nio i morse till klockan 12. De skraffsar på dörren om man stänger den, de hoppar upp i fönster karmen och leker med persiennen om man har dörren öppen. Så det är bara att springa fram och tillbaka. Haha, tokkatter <3

Jag vill ha en byrå, en smal ganska hög byrå. Den ska målas svart eller vara svart, blir till att åka på loppis med mamma en dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar