torsdag 21 januari 2010

Duktiga vi

Det var precis lika svårt som jag trodde att komma upp i morse. Men det var faktiskt väldigt roligt inne på tau. Vi spacklade, slipade och sen fick vi tapetsera. Tapetseringen gick inte så bra, jag råkade dra sönder tapeten och satte den snett. Men jag var en jävel på att spackla :)

Nu har jag och anna precis pluggat färdigt, vi har varit superduktiga, suttit och pluggat i två timmar har vi minsann. Heja oss.

Nu är vi båda ganska döda, och väldigt trötta. Så det kommer bli mycket skratt ikväll.
Som vanligt.
anna säger: jag har hittat en mensfläck på min dongel !!!
jag: men öwe
hon: *pust* där flög den
hahahahahaha

imorgon får vi åka hem. det ser vi framemot. Ska plugga och gå på loppis, jag behöver fortfarande en byrå.

Ha en lika rolig kväll som vi, så lever ni längre, skratt förlänger livet.

Pussel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar