fredag 8 januari 2010

duktiga jag

idag har jag hittat på en del :)

började uppe hos bror, sen hjälpte jag mamma.
Hon ville ha ut sitt datorbord i vardagsrummet, så jag och Richard (min bror) hjälptes åt.
Sen tog jag av tyget på två stolar, så nu passa de in i köket som vi också har fixat lite i dagarna. Snart skola, känner att jag behöver börja packa lite, tog verkligen hem alla kläder nu till lovet, helt onödigt, men vafan, man kanske hade haft behövt dem.
Om det inte är snöstorm kör mamma mig till skolan på måndag, vilket är trevligt som bara den :D sen ska hon hem till mormor som bor i utkanten av lund, så det är ganska nära min skola.
Ska bli kul att träffa alla igen, men rent skolmässigt ser jag verkligen inte framemot denna terminen.
Men om jag under lektionstid drömmer mig bort till eftermiddagarna på skolan, till våren, man sitter ute till elva och bara njuter av vädret, så blir det nog bra.
Fan vad Duffy är bra :) Har gillat henne ett tag nu, heja henne
Ska snart sova
Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar