torsdag 7 januari 2010

det här med att blogga...

... är faktiskt ganska kul :)
Skönt att skriva av sig mer eller mindre var dag. Sen om folk läser, tja, det är ju bara kul :)

idag har jag renbäddat och fixat lite (lite med mycket små bokstäver) på mitt rum. Blev att hjälpa mamma i köket istället. Vi flyttade ut julen därifrån och välkomnade in våren. Sen att det snöar som fan och blåser, det struntar vi i ;)

Om vädret tillåter så blir det Kristianstad med mamma imon. Mamma ska till doktorn och sen ska vi gå i affärer.

har blivit klydd med min mobil, så jag har inte kunnat ta emot sms och sånt på hela dagen, så det är inte jag som dissar er utan som det är lite knas :P
men jag är back on track igen ;)
hahahah

ett litet låt-tips :D
Robbie Williams - You know me
härligt oseriöst ;)
jag gillar inte mr Williams i vanliga fall, men denna låten är trevlig, söt

sov gott alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar