onsdag 9 september 2020

Redo för landning

 Åh vad jag vill ha allt med flytt och renovering klar. Lägenheten i Helsingborg ska renoveras i alla rum utom badrummen. Golv i vissa rum och väggarna i vissa, i bebisrummet både och. Så vill ha det gjort så snart som möjligt. Det bästa hade ju varit om det var gjort innan jag och katterna flyttade upp, men det är lite väl önsketänkande från min sida. 

Var hos sjukgymnasten idag, bekräftad foglossning. Köpte ett foglossningsbälte så får vi se om det kan hjälpa. Gick och handlade efter och köpte lite tyngre saker, och när jag kom till bilen hade jag svinont. Så vi får se hur mycket nytta det gör. 



Haft en jättefin kväll på jobbet, ska jobba imorgon kväll också sen är jag ledig fram tills måndag. Vill bara ha hit Simon nu! 

Imorgon blir det en tur till ystad på morgonen, ska kolla Svantes öga. Det ser fint ut i själva ögat men han har ett sår precis bredvid så vill bara dubbelkolla. 

Sen får vi se vad jag hittar på på fredag. Kanske bakar jag något av äpplena på vårt fantastiska träd utanför. Ska städa lite i alla fall, eller mest plocka undan, dammsuga ska jag undvika så mycket jag kan pga fogarna. Har lite jag ska rensa också för vi ska lasta Simons bil full på söndag när han kör upp. 

Nu måste jag sova, ska upp 7:30 och det var samma igår, sen kväll och tidigt morgon idag. 

Natti! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar