fredag 11 september 2020

Äntligen Fredag

 Då jag jobbar mycket helger är fredagen egentligen inte min ”heliga dag” som hos många andra, men just nu är helgerna väldigt heliga för idag får jag äntligen träffa Simon. Det är över 1 vecka sen sist men idag kommer han äntligen hit. Han jobbar sent så han kommer först ikväll, men inatt får jag somna till ljudet av hans hjärta, och det är det bästa jag vet. Som jag längtar! 

Det gick bra med Svante igår, så glad att jag körde dit fast att ögat började se bättre ut för där var lite kvar som vi nog kan hjälpa med medicin. Han fick två sprutor och skötte sig exemplariskt. Han fick beröm både för vilken vacker katt han var, men också för hur snäll han är. Bästa Svanten <3 Bilresan var en pers som vanligt, men tack och lov var det bara till Ystad denna gången, snart ska det ju köras hela vägen till Helsingborg och det drar jag mig redan för.



Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag sortera lite saker, baka inne hos mamma och i eftermiddag ska jag hälsa på på förskolan där jag jobbar. Har en sak jag behöver lämna och jag saknar barnen. Ska gå igenom lite inför mammapenning osv med chefen också, vilken vetenskap det är med det. Hoppas jag får rätt på det. 

Ha en fin dag! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar