torsdag 28 mars 2013

Vår

Vågar nästan inte skriva det, men det verkar som om våren är här. Idag satt jag ute utan jacka en stund. Helt underbart. Morgonen var mulen, vi var och handlade och sen åkte vi till zoo. Efter barnens nap så kom solen fram och vi var ute hela eftermiddagen. Klockan är sju här, och det är fortfarande ljust ute. Fantastiskt!

Torsdag imorgon. Har fått extra timmar till barnen på dagis, då de hade stängt i tisdags. Ska åka och se om jag kan hitta en vårjacka, sen ska jag köra hem och städa mitt rum och kanske skypa med någon. Får se hur det blir.

Snart helg, och jag har inga planer alls. Tar en dag i taget just nu. Förhoppningsvis mycket sömn då jag fortfarande är trött.




2 kommentarer:

  1. Vill skicka en stor kram och påskhälsning till dig.
    Här snöar det lite lätt från ovan..ingen vårkänsla här inte. Ha en skön påsk o va rädd om dig.

    Kram
    AnnaLena

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma :) Hoppas våren kommer till er också snart. Idag har jag suttit ute och solat i bara linne :D
    Glad Påsk
    Kram My

    SvaraRadera