lördag 30 mars 2013

Facebook

Såhär lät min statusuppdatering på facebook idag:
Minns ni känslan av 20 grader? När man kan sitta ute och värma sig i solen och njuta utan jacka? Jag gjorde knappt det heller. Men pojkarna sover, och jag sitter på altanen och "solar". Välkommen vår, jag har sakat dig !

Och idag var det verkligen vår. Började dagen med att gå till biblioteket, trodde de öppnade 9, men de öppnade inte förens 10, så vi fick ta en visit på McD för lite äpple och mjölk. Sen gick vi in på bibblan och lånade ett par böcker innan vi sen gick hem igen.
Under barnens nap så satte jag mig ute i solen och Skypade med Daniel och mer eller mindre hela hans familj. Syster, systerdotter och morfar också. Trevligt trevligt :)

När baren vaknade så gick vi till en lekplats och lekte där i nästan 2 timmar. Helt underbart. Var ute i bara tjocktröja, och solade i linne ett tag också. Imorgon är det min tur att gå upp med pojkarna. Ska jobba ett par timmar och sen har jag resten av helgen ledigt. Ska regna imon, men det gör mig inte något, för då försvinner förhoppningsvis den sista snön.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar