söndag 31 mars 2013

Sista Mars

Och så var det sista Mars. Skönt. Igår var det ca 12 plusgrader, jag jobbade mellan 06.30 och 10 och sen gick jag upp på mitt rum och skulle kolla på lite serier. Somnade som en stock och sov till 12.15. Härligt. Efter att kollat lite serier gick jag ut och gick en promenad på 40 min. Idag bjuder min rygg på olidlig smärta igen. Fan vad trött jag blir. Jag kan inte ens gå i raskt takt utan att jag får ont i ryggen.

Just nu sitter jag och snackar med Daniel på skype. I eftermiddag så ska jag och min värd-familj ut och äta middag med två kompisar. Ska bli mysigt. Förhoppningsvis har smärtan släppt lite tills dess, för just nu gör det ont fast att jag sitter ner.

Om 45 dagar drar jag till LA för att spendera 10 underbara dagar där med Daniel. Behöver jag säga att jag längtar? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar