onsdag 27 mars 2013

Kära Lilla Mormor

Fick ett paket idag. Hade en riktig skitdag, så när jag såg ett grönt kuvert i brevlådan rusade mitt hjärta. Tack fina mormor för ljusen, artikeln och det underbara handskrivna brevet. Tro mig mormor, även om våren känts långt borta länge nu, så är den på väg. Det måste den vara. Tack så hemskt mycket, till både dig och Curth för mitt paket, det betyder så mycket !
Började dagen med att ta det lugnt här hemma med pojkarna. Sen packade jag in dem i bilen och körde till Dagis, bara för att få reda på att de hade stängt idag, och jag och min värdmamma hade ingen aning. Så det var bara att packa in två väldigt trötta pojkar i bilen och köra hem igen. Nattade dem och sen nattade jag mig själv också, var galet trött. Min rygg är fortfarande inte helt okej, vet inte vad jag hittade på, men ont gör det.

Har inga planer för imorgon, är det vår i luften så åker vi till Zoo. Det är det ställe som vi faktiskt gillar lika mycket alla tre, och så är det helt gratis. Kanske biblioteket imorgon också, behöver lite nya böcker att läsa för dem. Den som lever få se. Nu ska jag duscha, se en film och sen sova.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar