måndag 25 mars 2013

ryggont

Vakna i morse och tänkte att jag skulle åka och shoppa och sen köra hem till Alina och spendera kvällen där, men icke sa nicke. Efter att ha stått upp i ca 10 min medan jag gjorde frukost så typ krampade ryggen. Sjuk känsla och ont gjorde det. Så idag har jag inte gjort många knop. Skypat med mamma en liten stund, och pappa en liten stund, och nästan 5 timmar med Daniel. Ganska okej söndag ändå.

Det gick en dokumentär på fyran klockan 20 idag, den kom upp på tv4play en timme senare, men jag kan inte kolla på den då jag inte befinner mig i Sverige, SUCK!


Nu ska jag försöka sova bort mitt ryggont så jag är redo för en ny vecka. Precis som förutspått så har det snöat hela dagen. Det får gärna bli vår igen, inte mig emot, inte alls faktiskt.  

2 kommentarer:

  1. kram
    vintern där hos stabben
    snöat hela dagen
    här ingen snö
    skönt

    SvaraRadera
  2. Här är de äntligen vår. Kram

    SvaraRadera