söndag 24 mars 2013

En underbar lördag :)

Började dagen på Zoo tillsammans med pojkarna. De var på bra humör, många djur var ute, solen sken och värmde riktigt i ansiktet faktiskt. Dock var det bara 2 plusgrader. Men allt som inte är minus och snö duger fin fint för mig.

Hem och åt lunch, sen nattade jag pojkarna och min arbetsdag var över. Jag snörade på mig mina gympa-skor och tog en lång härlig promenad. Kändes verkligen som vår idag. UNDERBART. Vi har fortfarande 20-30 cm snö, men kommer bara värmen så smälter den fort bort. (håller en tumme) Det ska snöa imon, men det tänker jag ignorera. Det är vår i mig nu, det är ju för fan snart April.

Mötte upp Alina för middag nu ikväll. Samma diner som vi var på för en vecka sedan. Idag åt vi middag där och inte bara efterrätt. Maten var okej, men deras efterrätter är inte att leka med MUMS. Hade faktiskt skinjacka & converse på mig när jag gick dit, och höll värmen helt okej. Så den 23 Mars var det vår i Madison. Den 24 Mars kommer vintern igen, men som sagt, det låtsas vi inte om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar