torsdag 21 mars 2013

Påsk-kort

För och främst: tack till Vellamo och Kurt för det fina kortet jag fick. Det piggar verkligen upp när jag ser att jag fått post. Så stort tack :)

Dagarna känns långa nu, kylan och vintern suger ut den lilla energin man har kvar. Vi har i alla fall haft sol denna veckan, men med sol kommer kyla. Idag hade vi över 10 minus. Brrrr

Pojkarna och jag hade en mysig dag, vi var på museet och sen på biblioteket. Jess ringde under pojkarnas nap och berättade att en av grannarna fått en liten pojke. Så jag slängde ihop en middag till dem som vi nu på eftermiddagen gick bort med. Här i USA så ger man mat till folk när de fått barn, man gör även det vid tillfälle som begravningar och så. Lilla bebisen var inte ens 24 timmar gammal, plutten. Fick mig att tänka på Sixtens lillebror, som var typ hälften så stor när han föddes. Åhh ^^, PLUTT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar