måndag 18 mars 2013

Över

Så var denna helgen över. Just nu är jag inne i en period då helgerna känns på tok för korta.

Vaknade vid 9.30 idag, kollade på lite Vampire Diaries, sen gick jag ut och gick en promenad. Det var soligt, men 8 minusgrader. Kom hem, åt frukost, och sen kollade jag på mer Vampire Diaries. Efter det så skypade jag med Daniel i typ 3 timmar. Det är skönt att skype finns, för med Daniel behöver man liksom inte prata hela tiden. Det är som när vi umgicks när jag var hemma, vi kan göra olika saker, men ändå uppskatta varandras sällskap utan att det blir konstigt. Härligt !

För ca 30 min sen kom jag hem från Alina. Signe var också där. Vi kollade på film och umgicks, åt mat och tog det mest lugnt.

Nu ska jag sova,
Godnatt/godmorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar