söndag 17 mars 2013

Lördag

Efter en lång dag fylld med massa känslor sitter jag nu i sängen och ska kolla på ett avnsitt VD innan jag somnar. Skypade med Sixten och mamma idag då mamma passade honom. Det var helt underbart att se honom, och prata med honom men FAN vad ont det gör samtidigt. Det är inte klokt vad jag älskar denna lilla kille. Jag kunde inte hålla mig ifrån tårar tillslut. Fina lilla Sixten!

Efter att ha skypat med honom om allt från maskiner till en tjockmamma och en smal mamma och en bebis så skypade jag med pappa. Det var ett tag sen jag pratade med honom så det var härligt att höra hans röst. På något sätt är det lättare med pappa än med mamma, jag är mer van vid att sakna pappa, då jag bott hos mamma största delen av mitt liv. Man blir väl aldrig van, men jag har kunnat säga godmorgon och godnatt till mamma stort sätt varenda dag i mitt liv, då hon alltid varit hemma, så det saknar jag lite extra.

Pojkarnas mormor och morfar är här, och de ska stanna över natten. De sprider så mycket glädje omkring sig, och de är så underbara till pojkarna så det är härligt att de är här.

Nu ikväll mötte jag upp Alina för efterrätt på ett supermysigt Diner ställe bara ett kvarter bort. De hade verkligen en 50-tals känsla och efterrätten (banana cream pie) var helt gudomlig. MUMS!

Innan jag mötte upp Alina så kladdade jag dit lite fåglar på naglarna, och lite glitter, såklart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar