fredag 15 mars 2013

Snö och sol

När jag körde barnen till Dagis så snöade det på som attans. Efter att jag lämnat dem körde jag och mötte upp Signe och Alina för skridsko-åkning (haha igen! men det är ju skoj) Efter ca 45 min åkning så åkte jag och Alina till en affär som säljer märkes-kläder för typ halva priset eller till och med under. Jag är inte så mycket för märken, det är inte mycket jag köper "bara för att" förutom när det gäller vissa skor då (a)
Kom därifrån med en klänning och en morgonrock. Eller morgonrock, heter det så? Den är i siden, rosa och svart i alla fall.

När jag åkte och hämtade barnen så sken solen och det kändes riktigt vårigt. Hämta upp min värd-mamma på vägen hem. Väl hemma så tog vi en lång (med barnens mått mätt) promenad alla fyra. Riktigt härligt faktiskt. Nu ikväll så var Jess iväg på middag, så jag nattade barnen och det gick riktigt bra. Härligt.

Bilderna är inte från idag, utan från förra gången vi åkte skridskor, men eftersom ni inte sätt dem ännu så kommer de här:

Hahah, fråga inte! 

Signe, Alina och Jag



Jag och Signe har inte riktigt fått grepp om det hela ännu, medan Alina åker som ett proffs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar