torsdag 14 mars 2013

Blått

Började dagen på Zoo idag, mötte upp Delia och två av hennes värd-barn där. Solen sken, men det var kallt. Efter en rejäl tur runt inne på Zoo åkte vi hem, åt lunch och sen så nattade jag barnen.

Efter barnens nap så tog vi en liten promenad runt kvarteret bara, Jude har åkt på en förkylning, så han är lite gnällig och hans näsa rinner och rinner.

Efter maten åkte jag och fixade mina naglar. Det fick bli blått denna gången. Himmelsblå faktiskt. Ska fixa nån utsmyckning, men orkar inte ikväll så det får bli imorgon.  Efter att jag fixat mina naglar så åkte jag och mötte upp Alina på Starbucks. Skönt att komma ifrån huset, och alltid trevligt att träffa Alina.

Hackigt inlägg, men ögonen går i kors, fast att klockan bara är runt 22 här. Så nu avslutar jag och säger godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar