fredag 8 mars 2013

Storebror & Lillebror

Min älskade lilla Sixten har fått en lillebror. En väldigt liten bror. 6 veckor för tidigt ville han ut. Alla är okej, vad jag har förstått än så länge. Än så länge kallas bebis för Blixten, då han hade så bråttom ut. Jag är så fantastiskt glad för deras skull. Sixten har äntligen blivit storebror och hemlängtan slog mig som en käftsmäll rakt över ansiktet. Fy fan vad ont det gör. Vad jag har kommit att älska denna fantastiska familj som stöttar mig så i allt jag tar mig ann. Jag är så otroligt tacksam för allt de gjort, och de känns som en del av min familj, de är en del av min familj. Jag önskar så att jag kunde vara där med er. Visst, jag skulle kunna ta en veckas semester, flyga hem och träffa er, men jag vet att jag hade aldrig kunnat flyga tillbaka hit. Det hade gjort för ont. 
Stort grattis till fina familjen Grothusen. 
Ta hand om er, alla fyra 

2 kommentarer:

  1. Vi saknar dej med här hemma men har du nu varit där i ett halvt år får du minsann stanna hela året :)

    SvaraRadera
  2. Åh, sakar er allihop. Men året ska jag fixa ! :)

    SvaraRadera