torsdag 7 mars 2013

Bättre

Plötsligt känns livet lite lättare igen. Började dagen med att gå bort till "Olbrich gardens" (en botanisk trädgård) Pojkarna älskar att springa av sig där inne, och det är varmt och skönt. De höll på att förbereda in för en vår-utsällning. Jag skymtade en hög med påskliljor och lukten gav mig genast Hvilan-feeling. Haha. Men det känns som om våren är inom räckhåll faktiskt. Underbara älskade vår. En månad till sen borde våren vara här.

Efter lunch och nap skottade jag ut bilen, och så körde vi bort till biblioteket för att lämna tillbaka en hög med böcker + låna nya. Sen hem och fixa middag. Efter maten så åkte jag till Target och mötte upp Alina. Kom hem med två klänningar, ett par träningsbyxor en träningströja och lite småsaker. Köpte även vars en bok till pojkarna som påsk-present. De kostade ca 10kr styck, då de var second hand.

Nu ska jag kolla ett avsnitt Vampire Diaries och sen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar