söndag 10 mars 2013

bara regn hos mig

Idag bjuder Madison på regn. Jag vaknade klockan 12 och trodde att klockan var nio, så ganska mycket av min dag försvann. Just nu skypar jag med Daniel. Snart är det middag. Jag har inte gjort många knop idag, en promenad på 40 min i ösregn fick jag mig själv till, men det är väl det hela. Ganska skönt faktiskt om ni frågar mig.

Igår var jag på balett för första gången, det gör jag inte om. Efter 10 min vart jag uttråkad. Men nu har jag prövat det med, och detta året handlar ju om att pröva nya saker :)

Ny vecka nya tag. Hoppas kunna snacka lite mer med Fru Grothusen i veckan, få en uppdatering och verkligen få bekräftat att allt är bra. Tänk att lilla bebisen redan är här. Plutten.
Bilderna är från igår, innan baletten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar