måndag 11 mars 2013

Framtid

Under min promenad idag fick jag en stund att tänka, rensa huvudet lite. Det pissregnade verkligen, och när det regnar på snön så blir det ju blött av det med, så på vissa ställen var det som små vattenfall som rann ner för trottoaren.

Jag tänkte på tid, på framtid, dåtid och nutid. På att jag varit hemifrån i över fem månader nu. Mitt mål är att jag ska räkna ut vad jag vill göra med mitt liv innan jag kommer hem. Ha en plan, plugg, jobb eller mer resande? Jag vet inte ännu, jag har faktiskt ingen aning.

Vad vill jag göra och varför? Just frågan varför är viktig för mig. Är det för att göra någon stolt? Göra mig själv stolt eller för att imponera på någon annan?

Har ni någon gång suttit tillbaka och tänkt: My skulle passa som det, eller det. Skriv gärna en kommentar, vill ni vara anonyma så är det helt okej. Behöver alla tips jag kan få :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar