onsdag 26 augusti 2020

Äntligen kväll

 Jag är så slut, ja det är vi båda två. Har fortfarande saker som jag skulle vilja ta tag i, men där finns inte mer ork idag och jag måste lyssna på kroppen. Psyket är helt slut. Stängde in mig i klädkammaren och grät en skvätt, av ren utmattning. Både fysiskt men mest psykiskt. Jag mår inte bra i röran. Men nu har vi gjort vad vi kan idag och imorgon ska jag först till läkaren i Ystad sen kör jag till Helsingborg där jag möter upp världens bästa Hanna och sen drar vi först till Malmö och sen till Lund för att åka hem till världens bästa Daniel! Sämre kan man ha det! En välbehövlig paus från allt mitt i flytten. Sen åker jag med Hanna upp igen och sover över hos henne, redan klockan 9:00 är det slutbesiktning på lägenheten. Sen är nycklarna våra. Anki och Stefan kommer och hälsar på, sen ska jag fixa lite saker på Jysk och sådär, duschdraperi och så, sen vid 15 tiden kommer flyttlasset. Då går jag all in i organiseringsrollen igen för att styra upp allt så smidigt som möjligt för jag åker tillbaka till Österlen med Kent på fredagkväll. Ska nämligen jobba lördag + söndag. Sen nästa helg åker jag upp igen för då jobbar Simon lördagen, så passar på att fixa, packa upp och piffa lite då. Det är massor att tänka på, 1000 saker men ska försöka koppla bort allt en stund nu och sova lite. Först ut imorgon är som sagt ett läkarbesök där vi ska göra en glykosprofil. Måste vara fastande 2 timmar innan och jag vet att det kommer betyda illamående. Så vi tar det steget först, sen allt det andra. 

Nu kramas med Svante, godnatt på er! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar