tisdag 30 september 2014

Sista September

September försvann i ett naffs. På riktigt, det är oktober imorgon och jag kan knappt tro att det är sant. Men jag har jobbat varje dag, och helgerna spenderas mestadels i Helsingborg så dagarna går fort fort fort och veckorna ännu fortare.

Åkte på magkatarr i söndags, trivs inte riktigt på mitt nya jobb, och den typen av stress sätter sig direkt i magen på mig. Först idag har jag kunnat äta utan att vilja dö av smärta. Söndagen var tuff, sov knappt alls på natten och hade så ont. Men spenderade dagen på bästa tänkbara sätt med delar av Simons familj med massa mys och skratt. Men pga sömnbrist och smärta så sjukade jag mig både igår och idag. Simon åkte med hem igår och sov här inatt. Nu sitter han på tåget påväg hem till Helsingborg igen.

Tre jobbdagar kvar denna veckan, psykologen imorgon, middag i Sjöbo på torsdag och sen på fredag bär det av till Helsingborg igen 

Nu ska jag hänga tvätt och sen sova. Jag är helt galet trött. Godnatt på er





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar