måndag 1 september 2014

Ännu en helg

Även denna helgen susade förbi. Efter en arbetsvecka på 50 timmar somnade jag redan vid 21 i fredags. Och i lördags körde jag till Simon. Vi körde till hans föräldrar och sen åkte vi på kalas hos hans kusin. Efter kalaset körde vi hem och bytte om, sen körde vi tillbaka till Simons mamma och pappa för fotboll och tacos. När vi kom hem på kvällen kollade vi på "nyckeln till frihet". Vilken film ! Helt magisk :) gillade verkligen den.

Igår gjorde vi inte många knop. Vi njöt av att göra ingenting. Lyssna på regnet, kolla nån match och bara slappa. Vi körde och handlade, och så gick vi en promenad, det var typ det, haha. Men det är skönt med såndanna dagar också.

Idag har jag jobbat, och imorgon ska jag jobba, sen kör jag till Helsingborg igen. Dags för mig att vara ledig, och jag har lättare för att släppa allt där och koppla av än vad jag har här hemma. Och att få pussa på Simon när han kommer hem från jobb varje dag är ju inte ett minus direkt ^^

Nu ska jag hänga tvätt och sen sova :) Natti på er ! :)

måste bara visa vår senaste nykomling på jobb, hur söt?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar