söndag 15 juni 2014

En helg med sol

Direkt efter jobb i fredags körde jag till hammenhög för att hämta Krischan. Vi körde sen direkt därifrån till vår styvsysters student. God mat, trevligt sällskap och minst sagt omväxlande väder. Efter att vi slängt Therese i poolen var det dags för mig och K att köra hem igen.

Lördagen bjöd på ett snabbt strand besök, en tur runt byn, en stund på lekplatsen och sen barnpassning på kvällen. Vid 03 var jag hemma efter en jättemysig kväll :) 

Dagen idag har gått fort. Var uppe om på loppisen, mer för att träffa folk än att fynda egentligen :) efter ca en timme där drog jag mig hemåt. Sixtens mamma ringde och sa att de var på badet så jag gick upp dit och höll dem sällskap. Eftermiddagen spenderades med att snacka skit med alla möjliga folk ifrån byn :) tiden gick fort! Mycket sol, mycket skratt och ett och annat fotbad. Får inte bada ännu, så håller mig till att doppa fötterna. 
Näst sista jobbveckan på solrosen påbörjas imon, de fyra veckorna som varit har verkligen rusat förbi! Denna veckan blir dessutom kort då det är midsommar på fredag. Får se vad helgen bjuder på, som det ser ut nu så kan söndagen bli helt underbar :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar