söndag 3 mars 2013

Det är ju faktiskt bara Mars

Vaknade i morse, och solen lös upp hela mitt rum. Det såg verkligen varmt ut, och jag bara: ÄNTLIGEN VÅR. Tar upp min iPod och kollar temperaturen... 18 minus. yaaaaaaaaaaaay. Haha, men bestämde mig för att ta ut pojkarna i alla fall, vi körde ner till sjön och gick på isen. Solen värmde faktiskt lite i ansiktet. Helt underbart. Men det är bara Mars, det är fortfarande vinter, det får vara kallt. Men visst längtar jag till våren, det sticker jag inte under stolen med.




Eftermiddagen bjöd på au-pair möte. Vi hade knytkalas, och mina köttbullar gick åt som smör i solsken. Det fanns massa god mat och det var skönt att än en gång få sitta ner och lära känna tjejerna lite. Nu sitter jag hemma hos Alina och kollar på Lady och Lufsen. Alinas värd-mamma bjöd mig på middag idag, så det blir kalkon och sötpotatis till middag idag. Äpplepaj till efterrätt. En väldigt trevlig söndag faktiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar