måndag 23 april 2012

Ullared

I lördags åkte jag hem till AstmaDavid. Vi åkte sen till Ikea och köpte en skitfin sängstomme till honom som han ska ha när han byter rum. Vi åkte sen tillbaka till Harlösa där vi chillade hela kvällen. Vi åt pizza och bakade jordgubbspaj, mums ^^, Runt 00 körde jag hem till Lisa, där jag sen sov. Hanna och lisa kom hem runt 02 och sen somnade de sött de med. 04:15 ringde klockan och det var dags att gå upp. Efter lite fix satt vi sen i bilen, återigen på väg till Harlösa. Där hämtade vi AstmaDavid och sen bar det av mot Ullared :) AstmaDavid körde hela vägen upp, hanna och lisa var inte i tillstånd för att köra ;) Efter en supermysig dag på Ullared drog vi oss sen hemåt igen, betydligt fattigare än innan. Jag släppte av Asse i Harlösa, sen Lisa i sjöbo och slutligen körde jag hem till Hivi där jag chillade en stund innan jag sen hämtade mamma hos min morbror :) Tack finaste för en bästig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar